På väg hem från Norrland

Hej!

Hoppas alla har haft en härlig midsommar. Jag har varit uppe i Norrland och träffat släktingarna på pappa sida, ätit massa god mat och njutit av härligt sommarväder. Under helgen har det blivit vila från golf och jag har bara tränat lite fys. Nu är jag väldigt sugen på att träna och spela och det kommer jag också göra eftersom jag har tävling mån-lör. Det enda som är lite mindre bra just nu är att jag har varit så himla trött de senaste dagarna. Vet inte om det är för att jag har tagit det lugnt och slappnat av? Hoppas på att jag är full med energi nu i veckan för det kommer jag behöva..

Nu ska jag ta och försöka sova lite eftersom vi har ganska långt kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0