En ny dag med klarblå himmel

Hejsan!

Yes, nu fick jag igång internetet på min dator så nu passar jag på och skriver  lite. Har nu suttit och hämtat hem lite spanska papper från rexnet (där lägger lärarna ut allt de jobbar med där hemma). Sitter utanför ett internetcafé som är stängt och som bara har öppet på helgerna. Även idag har vi klarblå himmel och runt 25 grader just nu. I morse vid 8 hade vi lite morgonfys som bestod av löpning som uppvärmning och därefter hade vi lite allmän styrka. Det är en väldigt skön start på dagen att börja med lite fysträning, man blir så mycket piggare under resten av dagen.

Min dag idag kommer att bestå av lite plugg nu på förmiddagen. Sen ska jag gå och träna bunker i 1 timme innan lunch. Till lunch har vi planerat en sallad med lite olika ingredienser. Efter lunch ska jag ut i den underbara solen och träna ännu mer. Efter själv golfträningen ska jag köra ytterligare ett fyspass. Ikväll blir det att fixa med lite träningsdagbok, skriva här på bloggen om jag lyckas med internet, laga middag, planera morgondagen och så kanske det blir lite singstar. Vi får se om killarna vågar komma över och sjunga lite. Skulle vara väldigt roligt eftersom vi har några sångfåglar bland fyllarna som går och sjunger på High school musical låtar under träningarna.

Nu har jag inte tänkt att skriva så mycket mer, men självklart kommer lite bilder.
Ha det bra där hemma, kramar från Josefin


Sofie är trött efter  träningen.


Här ser ni lägenheterna som vi bor i!




Klubbhuset


Vi väntar på att gå ut och spela


ytterligare en bild på vara coola sandslott till lägenheter.


Sofies fina golfbollar


Ute på banan och spelar



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint det är! <33

2009-03-19 @ 15:51:52
URL: http://fashiondistrict.devote.se
Postat av: Mamma

Nä nu börjar jag bli rejält avundsjuk på dig!!!!!!!! Vilka härliga bilder - rena paradiset. Björnkramar mamma

2009-03-19 @ 15:57:25
Postat av: moa mattsson

Hej Jossan!

Ni ser ju ut att ha det underbart! Men det är det i skolan också ska du veta, haha NOT.

Men vi saknar er i skolan! Hälsa alla, kram

2009-03-20 @ 11:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0