En skön vilodag på stranden

Hejsan!

Idag har vi haft våran obligatoriska vilodag. Jag har varit lite sugen på att gå och träna men det har varit väldigt skönt med en vilodag. Dagen har spenderats på stranden tillsammans med Emma, Emelie och Mickaela. Det har varit väldigt bra väder med strålande sol och runt 26 grader varmt. Vi badade 5 gånger i det kalla vattnet och sedan solat en massa. Förutom golfbrännan har jag nu även fått en liten bikinibränna.

Imorse hade vi lite fys och den bestod av löpning som uppvärmning och därefter lite allmän styrketräning. Alltid skönt att starta dagen med lite fys eftersom man blir pigg i kroppen resten av dagen. Efter fysen åt vi frukost och duschade. Innan vi gick till stranden gick vi till Día och köpte med oss lite gott. För mig fick det bli en Toblerone och kakor med choklad. Är det vilodag måste man trots allt lycksa till det lite.

Efter fyra timmar på stranden drog vi oss tillbaka till rummet för att duscha och fixa oss lite. Vi gjorde oss lite fina för att gå ut och äta på en resturang nere vid stranden. Det var jag, Emma, Emelie och Mickis som gick dit och åt. Alla vi tog kyckling och till det fick vi pommes frites och rotfrukter. Vi tyckte det var supergott!

Imorgon återgår vi till en vanlig dag på jobbet med en massa golfträning. Efter idag känner man sig lite extra sugen på att träna. Min träning kommer att bestå av teknikträning, chippning, puttning och spel på banan. Dessutom ska jag fysträna på morgonen. En fullspäckad dag alltså.

Nu tänkte jag sätta mig och plugga lite spanska. Måste försöka plugga lite smått varje dag nu framöver för att inte skjuta upp allt för då vet jag att jag kommer bli stressad. När vi kommer hem vill jag trots allt fortsätta träna mycket och inte behöva plugga hela dagarna. Dock så har jag inte så jättemycket skolarbete att göra eftersom jag gjorde det mesta innan jag åker.


Maten som vi åt på resturangen.


En bild på vårt boende.


Infarten till banan. Det röda huset är klubbhuset.




Spanska hus är charmiga och söta.


Emma och Emelie, när vi var på väg till affären.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Suck!!! Här är det grått och mörkt ute. Å det har börjat snöa också till råga på allt. Dubbelsuck!!! Men lite värme känner jag då jag tittar på dina underbara bilder.

Björnkramar mamma

2009-03-27 @ 15:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0