Nu är det inte långt kvar!

Nu är det inte långt kvar tills jag åker och jag känner mig lite smått pirrig och väldigt förväntansfull. Jag tror och hoppas att jag kommer få en fantastisk månad i Spanien med en massa golf. Som det känns nu kommer jag inte att sakna Sverige, det förstår man bara av att titta ut genom fönstret och se en massa snö.

Min kväll kommer bestå av att ta fram en massa saker till packning. Jag ska även göra klart min träningsplanering och lägga in en massa bra musik på min mp3.

41 timmar kvar tills jag åker och jag längtar MASSOR!

Snart blir mitt hår solblekt! Älskar mitt ljusa hår under sommarhalvåret.


Kommentarer
Postat av: Linda

Guud va kul du kommer ha gumman! Jag är inte ett dugg avis, nene inte ett dugg :P

2009-03-11 @ 21:43:01
URL: http://fashiondistrict.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0