Bilder från Spanien


Den här mackan köpte jag på arlanda för att ha till frukost första dagen i Spanien. gissa vad den kosta.  57 kr!!!!!!!!!! skitdyrt


Jag på fysen första dagen. Det var superjobbig efter en halvtimmes springning på stranden, eftersom jag bara fick sova 4,5h och inte äta någon frukost. Men roligt var det!


Puttinggreen


I dessa fantastiska lägenheter bor vi. De är väldigt häftiga till utseendet. eller hur?


Utsikt från vår balkong där vi sitter och äter.


Spaniens första lunch.


Husen är så karmiga och söta här nere. Ser så annorlunda ut mot hemma.


Lägger ut mer bilder inom kort.

Ha det gött, kramar från Josefin




Kommentarer
Postat av: Bea

Gud så härligt, ha det super där nere!! Tusen pussaar och kramar Bea

2009-03-17 @ 19:21:19
URL: http://myprecioussecrets.devote.se
Postat av: Linda

Åhh vad fint det ser ut att vara! Du kommer ha det världsbäst där nere!



2009-03-17 @ 19:30:52
URL: http://fashiondistrict.devote.se
Postat av: Anonym

Härligt underbart det ser ut att vara! Ha det gott min Josefin bamsekramar mamma

2009-03-17 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0