Träna hela dagen!

Hej på er!

Imorgon bär det av till Älvkarleby för att vara med på en inspirationsdag för tjejer. Jag ska hålla ett litet "föredrag" om hur det är att spela på Skandia Tour och hur mitt liv med golfen ser ut. Det ska bli riktigt roligt att för göra det, men givetvis lite nervöst. Jag har precis suttit och skrivit ihop alt vad jag ska prata om samt gjort en power-point presentation. Nu är det bara lite bilder som ska in i presentationen så att den ser lite roligare ut.

Strax ska jag upp till golfbanan för att träna. Har planerat in en heldag med träning för att förbereda mig till max inför helgens tävling. Det ska bli väldigt roligt att och iväg och spela. Extra roligt ska det bli att få spela första tävlingen med nya klubborna.

Dagens träning kommer att bestå av:
* Målträning på rangen
* Chip+en-putt olika lägen. klara 20 stycken
* Puttning - spiralen
* Ut och spela 9 hål (under tiden jag spelar mäter jag lite längder på slagen för att lära mig de nya klubborna).

Min kväll kommer att bestå av packning och förebereda mig till morgondagens föredrag. Sen gäller det att mest ta det lugnt och komma i säng i lagom tid.

Ha en bra dag!
// Jössan //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0