Underbart sommarväder!

Hej på er!

Sitter faktiskt på bussen på väg hem nu, ovanligt tidigt. Vi har haft spanska nationella prov nu på morgonen och sen blev restan av lektionerna flyttade eller inställda. Det är riktigt skönt att få sluta lite tidigt och ännu bättre är det eftersom det är superhärligt väder ute. Nu när jag kommer hem ska jag bege mig upp till golfbanan och träna. Sen hem, äta lite mat, plugga och sen upp igen på golfbanan för då har vi träning med Thomas.

På träningsplaneringen idag står det:
* Fixa och mäta upp nya GUBBS pinnarna
* Längdkontroll med wedgarna nere på övningsfältet
* Utslag på rangen - målträning, ska köra övningen som jag fick från Peter igår.

Ha en bra dag och njut av det underbara vädret!!

Bild från första veckan på träningslägret i Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0