Vem snodde min cykel i Uppsala?

Hejsan!

Min dag idag har varit bra. Morgonen började med lite golfträning i regnet, vilket kanske inte är det roligaste vädret att träna i. Dock så gillar jag att spela golf då det regnar eftersom jag ofta spelar bra då. Efter träningen var det dags för skolan och det var en riktigt lång dag, 10.30-16.45 lite jobbigt men skönt att ha den dagen avklarade inför resten av veckan.

Nu kommer vi till dagens tråkiga händelse....:( Efter skolan då jag skulle cykla till SATS för att träna kommer jag ut utanför skolan och inser att min cykel har blivit stulen. Ärligt talat så fattar jag inte vilken jäkla idiot som snår en cykel, som dessutom var fastlåst i cykelstället. Detta är min andra cykel som blivit stulen under mitt första år i Uppsala, menmen det är bara gilla läget och skaffa sig en ny skrotcykel som någon kan sno.

Träningen på SATS gick i alla fall väldigt bra och det var skönt att få svettas och känna sig riktigt trött efter passet.

Nu ska jag ta å gå och lägga mig och plugga till samhällskunskap till provet som vi har nu på onsdag.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0