BOX nästa...

Hej på er!

Jag har nyligen vaknat efter att ha sovit en stund nu efter att jag kom hem från skolan. Kände mig lite trött och hade ont i huvudet och tänkte samtidigt att det kunde vara ett bra sätt att bli av med den sista förkylningen.

Imorse hade alla vi golfare fys ute tillsammans med Ronnie och Jonnie. Vi körde konditionsträning och den bestod av 12 minuters löpning som uppvärmning och därefter lite intervallenlöpning i uppförsbacke. Riktigt bra träning, men jobbig (vilket jag antar att det ska vara så att det ger resultat.)

Nu ska jag strax ta och laga lite mat. Det blir korvstroganoff med ris och grönsaker. Vid sju ska vi cykla till SATS och köra sista fyspasset för idag, vilket är mitt tredje eftersom vi hade i morse samt idrott i skolan. Nu är det verkligen hårdkörning för oss. Fast alla verkar vara riktigt taggad och tycker att det är skoj. Eftersom alla håller på och peppar varandra slå blir allt så mycket roligare!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va rädd om dig bara!! Mycket frukt, vatten & vila är en bra medicin för ev förkylning. Typiskt mammafasoner, men jag är RÄDD OM DIG.



Kramisa mamma

2009-11-03 @ 08:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0