Fars dag!

Jag vill börja med att gratulera alla pappor på Farsdag och jag vill ge min kära pappa massor med kramar. Först var tanken att jag skulle åka hem nu idag över dagen, dels för att filma svingen med Daniel och sen också för att fira farsdag. Men eftersom det blev inställt med Daniel valde jag att stanna kvar och så tar jag vara på dagen här istället och pluggar. Skönt att försöka få bort så mycket som möjligt idag så slipper jag tänka på det restan av veckan och jag kan istället lägga all min energi på träning.

Den här helgen har typ alla av oss på Kantor lyckats vända lite på dygnet. Det har blivit sena nätter med både poker och film vilket har varit väldigt roligt. Fast det kommer nog bli lite svårt att somna i tid ikväll och sedan komma upp tidigt imorgon, men det ska nog gå.

Nu ska jag återgå till engelska-glosorna. Ha en fortsatt bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0