Fredag

Hejsanhejsan!

Imorse var det lite tungt då jag skulle kliva upp, men efter ett tag gick det. Emma och jag har varit och tränat bål nu på morgonen och avslutade med bänkpress där vi fortsätter att förbättra oss massor. Det är helt sjuk vad vi har blivit starkare på bara en månad och nu är det tre månader kvar tills vi ska klara våra slutgiltiga mål och jag tror vi kommer klara det!

Nu ska jag hoppa in i duchen och sen göra mig iordning för skolan och fredag innebär att vi bara har två lektioner vilket är skönt. På biologin ska jag och Sofie försöka göra klart grupparbetet som vi har så att blir överstökat. Efter skolan ska jag cykla bort till Coop där jag förhoppningvis ska försöka få min en spruta mot svininfluensam. Det är bara hoppas på att det inte är slut.

Resten av dagen har jag en hel del saker jag tänkt fixa med:
*Skiva träningsdagen som jag missat ett par dagar den här veckan
*Göra klart grunden till min målsättning för nästa år
*Läsa kemi och gör uppgifter på ett kapitel.
*Läsa hela fysikkapitlet
*Göra "the wordlist" till engelska boken som jag läste ut igår (riktigt skönt att den är utläst eftersom det är hela tre veckor kvar tills den igentligen ska vara utläst)
*Dammsuga mitt rum

Jag som ni ser har jag en hel del att göra och då allt är klart blir det givetvis IDOL!

Ha en bra dag! Jag skriver säkert något senare idag (kanske lite bilder på mitt julpyntade rum också?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0