Hemma i Enköping

Go kväll!

Tanken var att jag ksulle ha stannat i Uppsala över helgen för att lägga en massa tid på allt plugg, men det blev ändrat nu ikväll. Jag bestämde med Daniel att vi skulle träffas imorgon och jag svinganalys"grejen". Så imorgonbitti ska jag upp till golfbanan igen. Det var nu en månad sen sist jag slog en boll, men jag hoppas på att inte vara allt för ringrostig. Efter golfen blir det hem och plugga lite och sen fixa iordning mig inför Yvonnes 40-årsfest som jag ska på. Imorgon kväll åker jag tillbaka till Uppsala igen och då blir det plugg hela söndag. Det känns väldigt bra just nu eftersom jag för tillfället inte känner mig stressad. Jag hoppas verkligen på att jag ska kunna prestera bra på de kommande proven och liknande sakerna i skolan. Nu är det bara ge järnet för snart är det jullov och då blir det vila och ladda om batterierna.

Nu ska jag fortsätta skriva lite på mina målsättning innan jag ska sova.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0