Mitt rekord i bänkpress!

God morgon!

Nu sitter jag här och äter min gröt tll frukost med farmors goda jordgubbssylt på. Vid nio början bålträningen på IGU. Efter det är det hem och duscha, packa skolgrejer och cykla till skolan som gäller. Idag har vi först matte och sedan engelska prov. Lite nervös inför engelskan som är oförberedd och som vi inte kunnat plugga till men jag hoppas på att det ska gå bra.

Efter skolan blir det fys igen, med Jonnie på SATS. Jag känner verkligen av träningen i hela kroppen just, men det är bara skönt så att jag vet att träningen ger resultat.

Igår slog jag förövrigt nytt personligt rekord i bänkpress med hela 100%. Från att ha klarat 4 på 30 kg klarade jag igår 8 st (Emma och jag hade dessutom kört tre vanliga set innnan vi testade på att köra tungt, så kanske att det går att pressa ut ytterligare 1-2 nästa gång. Det känns verkligen jättebra och det visar trots allt på att jag har blivit starkare under den här månaden. Mitt mål är att klara en på 50 kg innan vi åker till Spannien vilket är ett otroligt tufft mål men jag har bestämt mig för att jag ska klara det!

Nu ska jag ta och bädda sängen, diska och borst tänderna och sen blir det träning.
Ha en bra dag!

Det är verkligen jättehärligt och bra att ha Emma som en bra kompis. Vi peppar varandra jättemycket då vi tränar fys och verkligen hjälper varandra för att utvecklas!  Jag tror verkligen både jag och Emma kommer klara våra mål, eftersom vi tränar så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0