Nedräkning mot jul

1:a advent. Det känns inte riktigt som att vi nu ska börja räkna ner inför jul pga det vädret vi har, men om man kommer in i mitt rum får man lite julkänslor och jag är supernöjd med julpyntningen som min mamma och mormor har hjälpt mig med. Här är lite bilder på hur det ser ut just nu:
























Jag är verkligen supernöjd med min julpyntning och tycker att jag har det jättmysigt i min lilla lya.


Idag blir en riktig pluggdag och jag ska försöka få massor gjort. Har precis suttit och gjort klart engelskan precis och nu blir det fysik och kemi resten av dagen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar verkligen ditt glada jag, du strålar ikapp med julens härliga röda färger och de varma ljusens sken.

Ditt rum är underbart inrett och fortsätt njut av ditt härliga studentliv.

Kramisar mamma

Stig hälsar

2009-11-29 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0