Neeeeej

Åh det är swå typiskt att jag ska vakna och ha ont i halsen. Jag vill absolut inte bli sjuk nu när vi ska fysa massor under november. Jag hoppas på att det bara är tillfälligt.

Nu ska jag ta och packa ihop mina saker som jag ska ha med mig tillbaka till Uppsala. Jag ska övningsköra dit ikväll med pappa vilket är väldigt skönt så att jag slipper släpa massor på bussen.

Senare idag kanske jag ska träffa Daniel och göra en ska med svingen och efter det blir det kalas hos kusin Anna som fyllde år i fredags.

Ha en bra söndag!



Nu gäller det verkligen för mig att proppa i mig massor av C-vitaminer!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Din blogg har blivit jättefin :)

2009-11-01 @ 18:51:36
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0