Nu blir det fredagsmys!

Hej!

Nu är ytterligare en skolvecka precis avklarad och det känns skönt med lite helg. Jag kommer att stanna kvar i Uppsala fram till söndag och umgås med alla här. På söndag åker jag hem fram och tillbaka för att träffa Daniel Bäck och göra en sving-"grej" med honom. Jag också och fira farsdag.

Ikväll ska alla vi på Kantorn + en klasskompis till oss kolla på IDOL och kanske någon film. Det pratas om att det kanske också ska bli lite poker,vilket jag inte kan men jag får ta och lära mig.

I morse hade jag och Emma klivit upp tidigt för att gå til IGU för att vara med på ett bålpass, men då vi kom dit var det iställt, så då var det bara att gå hem igen. Jag kröp ner under täcket och sov två timmar till vilket var väldigt skönt!

I skolan idag hade vi bara två lektioner vilket är väldigt skönt på en fredag! På bilogin fick vi tillbaka provet och Erik vill gärna att jag meddelar alla att han fick MVG, så nu är han riktigt stolt!!!!!!!!!! I helgen blir det en del plugg: religion, svenska och engelska.

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0