Spinning Tour de France

Hejsan!

Nu sitter jag och äter en tallrik havrerynsgröt med kiwi och äpple i, riktigt gott och en bra uppladdning inför det som komma skall. Jag ska nämligen om 20 minuter tillsammans med Louise cykla till SATS och där ska vi köra spinning Tour de France som är 1,5h. Det kommer bli en riktigt utmaningen vilket är väldigt roligt och jag är helt övertygad som att vi kommer klara det.

Nu på morgonen har jag hållt på att damma i mitt rum (igår kväll städade jag min toalett också) så nu lufar det riktigt gott och är rent. Jag har lite kvar men det får jag ta då jag kommer hem efter träningen. Restan av denna lördag kommer för min del att bestå av en MASSA plugga. Sista veckorna fram till jul kommer vi att ha helt sjukt mycket att göra med en massa stora prov dessutom. Efter en hel dags pluggande ska jag, Sofie och Lucas se på filmen som går på 4:an ikväll, det är tydligen en film som jag inte får ha missat.

Nu ska jag skynda mig, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0