Tillbaka i Uppsala

Nu är jag som sagt tillbaka i Upsala efter att ha varit hem sen igår kväll. Idag på morgon var jag uppe på golfen och tränade i 2 timmar, varav 1 timmer med Daniel Bäck och jag fick många bra tips och bra hjälp på saker som jag ska jobba på framöver, vilket känns riktigt bra! Efter träningen återvände jag hem till pappa där jag gjorde iordning mig och därefter tog jag bussen ut till Örsundbro för att fira Yvonne som fyller 40 år idag. Grattis Yvonne!

Om en lite tag kommer Louise hit och vi ska då kolla på Robinsson och äta lite morätter med dipp.

Imorgon kommer det enbart bli en massa plugg. Måste passa på att få en massa gjort nu när det ändå är så pass lugnt här i korridoren då ingen annan är här. Imorgon kväll kommer alla tillbaka och då blir allt som vanligt igen, en massa skratt och härligt umgänge.

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0