Tisdag

Hej!

Nu på morgonen har vi haft teori med Jonnie och vi har prata om målsättningar. Det var mest repetition eftersom vi pratat om det mycket förut, men det är bara bra så att det verkligen sätter sig. Under november månad ska jag jobba med mina målsättningar inför nästa säsong så att jag vet exakt vad jag har att jobba mot.

Om 10 minuter är det dags att cykla till skolan för att ha tre lektioner, kemi, fysik och svenska. Sen blir det hem och äta något innan det bär iväg på träning. Idag är det spinníng och core som står på träningsschemat.

Ikväll ska jag plugga massor med kemi eftersom vi har dugga nu på torsdag och de här två kapitelna är de svårtaste hittills. Tur att det är det sista vi har, för sen blir det bara repetition innan slutprovet som vi har i december.

Nu ska jag packa skolväskan och sen cykla.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0