Vilodag

Hejsvejs!

Idag har jag som det står i rubriken vilodagen vilket innebär INGEN träning. Jag hade tänkt att jag skulle kära bodypump på SATS, men efter ett snack med Jonnie i morse fick han mig att inse att jag MÅSTE ha en vilodag mitt i veckan för att orka träna allt och för att träningen ska kunna ge resultat.

Efter skolan har jag mest tagit det lugnt, varit hos Ellinor och kollat vad hon shoppade då hon var i USA nu under lovet, ätit mat och sen umgåtts med alla här! Av Ellinor fick jag dessutom ett par jeans och ett par jättefina rosa trosor som hon köpt till mig då hon var i USA, så himla gulligt och snällt. TACK Ellinor, du är verkligen en toppen kompis som är jättesnäll och bry sig!

Nu sitter och vid datorn och lyssnar på musik samtidigt som jag skriver min träningsdagbok. Snart kommer Lucas, Erik och Parik in till mig (då hockeyn är slut) så ska vi köra nån skriv-lek. Haha vi får se hur det blir.

Jag tror och hoppas jag kommer somna snabbt ikväll eftersom jag är väldigt trött. Det blev ganska sent med kemipluggandet igår. Imorgonbitti är det dags för träning igen och då blir det bål på IGU vid kl.8.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt med underbara kompisar, va rädd om dom alla.



Kramisar mamma

2009-11-06 @ 11:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0