Lite av 2009 års golfsäsong i bilder

Golfsäsongen började med ett träningläger i Spanien under en månad. Det var verkligen den perfekta uppladdningen inför en ny tävlingsäsong och jag lärde mig massor under den resan, samt fick med mig en himla massa träning hem i bargaget. På bilden nedan är de fantastiskt fina lägenheterna som vi bodde i.



Sofie och jag vid havet!


Ett härligt glatt damlag från Enköping som vann div 2 så 2012 väntar div 1!!


JMI-finalen i Halmstad. Vi var på stranden efter en rundan och kollade på den fina utsikten samt klättrade på sandkullar för att ta lite fina kort. Och som ni ser på kortet var det väldigt roligt!!!



Stranden i Halmstad är verkligen helt sjukt fin!!


September är en sommarmånad, så självklart var kläningen på då jag spelade JMI finalen!


Chip...


Bunkerslag...


Madde som tränar puttningen efter 2:a varvet.


Lilla Sofie lyckades brotta ner stora mig mitt på puttinggreen på Haverdal.


Sofie och jag




Emmas första utslag på JMI på Roslagen.


Mitt första utslag på JMI på Roslagen. När jag peggade upp på första tee visste varken jag eller Emma vilken runda vi väntades oss... Det blev en 18 håls runda som tog 7 timmar och 10 minuter pga det helt sjuka vädret vi hade. Jag har aldrig någonsin spelat i sämre väder, men jäklar vad vi (Emma och jag) hade roligt under hela den tävlingen. Det är en tävling som jag aldig kommer att glömma!


Så här vita fötter har man då man spelar golf varje dag under sommrarna!

Det här var bilderna jag hade att bjuda på den här gången! Jag blir glad av bilderna och längtar redan nu massor till nästa sommar. Forhoppningvis kommer det lite fler bilder framöver, bilder från den andra kameran och mobilen.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Härliga bilder! :)

ses imorgon!

2009-10-24 @ 20:40:40
URL: http://haaagis.blogg.se/
Postat av: mamma

Mamma igen...

Bilden med bunkerslaget är som värsta proffset. Vilken underbart härlig bild på en UNDERBART HÄRLIG TJEJ.



Kram kram

mamma

2009-10-27 @ 11:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0