Gokväll!

Hejsansvejsan!

Nu är jag hemma efter en lång shoppingdag i Bolänge (Kupolen) med min mormor och morfar. Jätteroligt att de vill åka så där med oss barnbarn och shoppa. Idag belv det verkligen supermycket shopping för min del. Roligt med en hel del nya kläder,dock känns det som att min plånbok inte är lika glad, menmen. Imorgon blir det ytterligar en utgift, men det är absolut välbehövlig. Jag ska till frisörer och klippa mitt otroligt slitna hår.

Idag shoppade jag följande saker:
Träningskläder på STADIUM: ett blått linne, en rosa tränings-bh, svarta långa mjukisbyxor och en långarmad tröja med dragkedja - tröjan är svart, grå och lila.
GINATRICOT: en stickad stor tröja (supermysig), en stickad kofta och en t-shirt.
H&M: En lila stickad kofta, en tröja (grå full med paljetter - en riktig discotröja), ett tvåpack strumpbyxor och hårnålar.
En tavelram från lagerhouse

Ja, det blev minsann lite shopping men jag är verkligen supernöjd med allt!

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta och gå och lägga mig, trots att klockan bara är 8, men jag har gått och blivit förkyld och är supertrött så om jag sover kanske jag blir frisk fortare.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0