Torsdag

Det blev en skön sovmorgon och jag tror minsann förkylningen är på väg att försvinna nu vilket känns skönt så att man kan dra igång med träning för fullt igen. Jag längtar massor och är riktigt taggad på att satsa stenhårt på träningen och förhoppningsvis bli stark!!

Vid 1 träffade jag Linda och Bea nere på stan och vi gick och åt lunch på Wickmans och där satt vi och pratade och lite så. Efter lunchen gick vi och kollade lite i affärer. Det finns så himla mycket fina kläder nu så  jag skulle kunna shoppa hur mycket som helst om jag bara hade pengar.

Idag har jag även varit runt och sökt lite helg och lovjobb så jag har nu lämnat in ett personligt brev på olika ställen och hoppas på att få något svar framöver.

Nu ikväll har vi ätit tacos vilket var riktigt gott och sen blev det film som avslutning på denna kväll. Vi såg en Johan Falk och den var riktigt bra och spännande.

Nu höll jag precis på att glömma skriva en sak. Jag var nämligen på körskolan idag och pratade med dem hur jag ska lägga upp allt med mitt körkort. Jag fyller år den fjärde mars vill ta körkortet innan den 8:e mars eftersom det är då som vi åker på träningslägret. Det blir väldigt tajt men jag hoppas på att det går för det skulle vara jäkligt skoj att ha det då. Nu i nästa veckan ska jag prata lite med bilskolor i Uppsala för att se och det går att sätta ihop något paket. För att lyckas med detta måste jag ju även klara teorin så därför ska jag fortsätta på det som jag började med igår, nämligen att plugga körkortsteori. Håller på med vägskyltar.

Sovgott!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar det och sen blire sotenäs ;)

Med golftävling och liseberg! :D

2009-10-30 @ 01:05:01
Postat av: mamma

Tut tut ur vägen

Kram mamma

2009-10-30 @ 06:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0