090915

Hej!

Jag är ganska dålig på att skriva regelbundet här på bloggen, men det blir helt enkelt att jag skriver när jag känner för det och har något att berätta.

Imorse hade vi teori ochjag lärde mig mycket nytt om det som vi pratade om, "att bryta beteendemönster". Det är något som jag ska fortsätta fundera kring eftersom jag tror att det kan hjälpa mig i min utveckling.

I skolan idag hade vi bara två lektioner, dock var både 1h och 20 minuter, fysik och kemi. Sen var det bara cykla hem och byta om och ta lite mellanmål och därefter blev vi hämtade och åkte ut till golfbanan för att träna. Jag och Lucas gick ut och spelade på banan vilket var väldigt roligt och trevligt. Vi pratade om det i skolan att vi aldrig tidigare hade spelat med varandra, men idag såg vi till att ändra på det. Vi spelade match över 9 hål, men tyvärr så förlorande jag matchen. Lucas har dock lovat mig en retur matck snart och då ska jag se till att visa vad jag går för.

Nu när jag kommit hem från golfen har jag suttit och gjort en biologi uppgift och nu är jag helt klart vi är jätteskönt. Jag har blivit riktigt bra på att at itur med skolarbete på en gång då jag får sakerna vilket är bra så att man inte får fler och fler uppgifter och så sitter man däär några dagar innan och är stressad.

Nu ska jag ta och gå och laga mat, men jag vet inte vad jag ska hitta på. Idag känner jag mig inte speciellt sugen på att laga mat, med det måste göras... Vid åtta blir det IDOL!!!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ta nu hand om kusinen Bella i helgen. Mycket snack, god mat å lite shopping står väl på schemat. Nöje och umgänge är bra uppladdning inför Halmstad/Haverdal



Kram mamma

2009-09-18 @ 11:10:41
Postat av: Linda

Åh tack! Du ska veta att jag saknar dig väldigt mycket :) Längtar tills du kommer hem igen <33

2009-09-20 @ 13:31:45
URL: http://lapasserelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0