Besviken

Jaha, första rundan av JMI finalen gick inte riktigt så bra som jag hoppats på. Det kändes inte som att jag spela jättedåligt, men trots det rann slagen iväg och resultatet blev inte helt bra.

Just nu känner jag mig väldigt missnöjd eftersom jag tränat och fokuserat på den här tävlingen väldigt länge. Innan jag åkte ner ha allt känts väldigt bra och jag hade en bra känsla inför allt. Nu när jag kommit ner fungerade det litelite sämre och då har självförtroendet rastat lite på en gång. Varför kan jag inte bara tro på mig själv, för jag vet trots att jag har och kan allt som krävs för att kunna spela riktigt bra.

Bra med dagen var att jag hade väldigt roligt tillsammans med mina medspelare och jag vet att det kommer bli så imorgon också eftersom vi går i samma bollar. Imorgon har vi start vid 8.20 så det blir ganska tidigt. En annan sak som även var bra idag var att jag höll mig 90% till mina processmål och jag kände att de var bra för mig.

Imorgon har jag inget att förlora, utan jag har massor att vinna eftersom det finns många placeringar att plocka inom bara några få slag. Jag ska gå upp och följa mina processer, göra mitt bästa och allra främst ska jag ha massor  med självförtroende!!

SOVGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0