Feber...

Nu sitter vi på tåget på väg tillbaka till Uppsala efter helgen tävling i Kristinehamn. Jag kom på en 8:e plats vilket jag får lov att vara nöjd med eftersom jag är och har varit förkyld och haft feber nu under helgen. Jag har insett att det går att spela 54 hål golf på ren vilja (då inte orken finns där). Så nu ska jag hem till Uppsala och vila upp mig och se till att bli frisk.

Vi är framme med första tåget till stockholm 19.35 och där ska vi byta tåg och åka till Uppsala.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du blir bättre snart! <333

2009-09-06 @ 18:25:34
URL: http://lapasserelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Starkt jobbat tjejen. Visserligen är det inte en bra lösning av spela med feber. Men där ser jag trots allt att du har en vinnarskalle.



Syns imorgon

Kramisar mamma

2009-09-06 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0