På väg mot nya äventyr

God morgon/förmiddag!

Nu sitter vi på tåget mellan Uppsala och Stockholm och är snart framme i huvudstaden. Där kommer vi ha 35 minuter på oss innan tåget mot Kristinehamn går. Känns skönt att ha gått om tid så att vi inte behöver stressa och leta efter rätt ställe. Vi kommer komma fram till Kristinehamn runt kl. 13 och därefter väntar inspel. Jag kommer troligtvis enbart gå in banan eftersom jag är väldigt förkyld och behöver spara lite på krafterna till de 54 hålen som väntar.

Det ska bli riktigt roligt att spela och mina slag har på sista tiden börjat fungera allt bättre igen vilket känns skönt. Nu gäller det att hålla sig till processerna och göra mitt bästa. Jag ska inte lägga någon energi på min förkylning utan jag kan känna efter hur jag mår när jag åker hem istället. "Det jag väljer att lägga energi på har en risk att växa sig större" och just därför ska jag fokusera på att ha roligt och spela bra golf istället för förkylningen.

Nu på tåg resan ska jag sitta och plugga kemi och vila. Nästa veckan har vi ett stort kemiprov på allt vi haft i hela ettan så jag har helt klart en hel del att plugga.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0