En händelserik dag väntar!

Jag, Johanna och Madde har nu på morgonen varit nere på gymmet och tränat. Det kändes skönt att få träna efter ett par dagars uppehåll. Fokus under träningen var på överkropp och mage. Då jag får träna känns livet vanligt igen och man kommer tillbaka till vardagsrutinerna! Senare idag väntar bowling, lagning av tacos och bio under kvällen. Det kommer bli en mysig dag tillsammans med pappa, Johanna, Yvonne, Rasmus och Lucas. Fram till dess ska jag fixa med lite skolarbete, golfsaker och plocka lite i mitt rum bland alla resväskor fulla med kläder och julklappar. Dags att göra lite bättre ordning så att det går lätt att packa imorgon. För på onsdag åker jag nämligen till Karlstad för att vara där över nyår och fram till på måndag. Det blir nyårsfirande med Emma och hennes goa värmlänska vänner. Ska lite roligt att träffa Emma igen, eftersom jag saknat henne! Vi har alltid så himla roligt tillsammans oavsett vad vi gör!

Ha en bra dag!

Tant Emma och tant Josefin visar upp sin nya stil! Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0