Gudstjänst

Vid 12.45 idag ska jag, Erik och Lucas gå på gudstjänst i domkyrkan här i Uppsala. Vi har nämligen fått ett arbete på religionen då vi ska gå på en gudstjänst och ställa frågor till prästen eller liknande för att sedan göra ett skriftligt arbete på det. Vi har på oss fram till den 4 mars men det är lika bra att få det gjort på en gång, för annars får man bara en massa annat att göra till samma dag och man bli stressad.

Nu på morgonen har jag läst körkortsteori och tagit det lugnt. Nu ska jag sätta mig och förbereda frågorna till kyrkan. Jag ska cykla upp på stan ett tag innan för att byta min skor till festen som har gått sönder utan att jag ens har använt dem... Resten av dagen kommer bestå av skolplugg och körkortsteori.

Här i Uppsala skiner solen och det är riktigt härligt väder ute, så det blir perfekt att få njuta av det fina vädret under cykelturen till kyrkan.

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0