Lördag

Om kvart ska jag, Emma och Marcus cykla upp på stan för attt gå å kolla lite i affärer. Både Emma och jag måste köpa stumpbyxor till festen. Nu kan verkligen nedräkningen till vår 18 års fest börja eftersom det bara är exakt en vecka kvar idag och vi lääängtar verkligen massor. Det kommer att bli hur kul som helst. På måndag ska jag och Emma åka och handla snacks och liknande till festen.

Idag har jag vilodag så ingen träning idag, men troligtvis blir det träning imorgon. Annars i helgen ska jag ta det lugn, umgås med alla här, plugga massor med körkortsteori samt lite annat skolplugg. Ikväll blir det Melodifestivalen med morötter och dipp!

Nu ska jag klä på mig ytterkläderna för att bege oss upp på stan. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0