Skönt med lov!

Nu har jag äntligen sportlov, vilket känns väldigt skönt och välbehövligt. Jag har precis kommit med bussen till Enköping och nu är jag uppe på pappas kontor för att fördriva lite tid innan jag ska ha körlektion vid halv fyra. Det ska bli riktigt roligt att köra och jag hoppas det kommer gå bra att köra i detta oväder. Usch va less man börjar bli all snö nu, men det är bara att hålla ut för om två veckor åker jag till Spanien och stannar där i en hel månad. Det kommer verkligen bli underbart!

Ikväll ska jag mest ta det lugnt, kolla på TV och kanske höra om någon kompis vill komma och hålla mig sällskap eftersom pappa ska ut på "After work". På TV blir det väl till att titta på let's dance och lite OS.

Under sportlovet ska jag pluggar massssor så att jag har allt plugg under kontroll till Spanien resan. Sen ska jag också vila upp mig så att kroppen får en massa energi och att förhoppningvis mina skador kan försvinna. För en veckan sen stukade jag handen, men den är på bättringsvägen, men sen har jag en muskel i axeln som fäster vid nyckelbenet som har blivit överansrängd och jag har nu gått och haft ont i den i den i lite mer än en månad, så efter två besök hos sjukgymnasten är det ingen träning för överkroppen som gäller på 1-2 veckor vilket känns väldigt tungt. Men huvudsaken just nu är att jag blir hel till Spanien.

Nu ska jag ladda till körning, men ha det så bra!


Bild på mig från Emmas och min 18 års fest!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas att det blir bättre med din hand och axel! :)

2010-02-21 @ 18:09:57
URL: http://newmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0