Snart helg!

Denna skolvecka börjar närma sig sitt slut, har bara en 50 minuters lektion imorgon å sen är det helg! Jag kommer stanna kvar i Uppsala under helgen och passa på och plugga en hel del samt umgås med alla som är kvar. Jag ska verkligen liga i hårt med att plugga körkortsteori framöver så att allt vekrligen sätter sig bra och jag kan känna mig trygg då jag gör provet.

Imorse va jag och Emma på gymmet och tränade kondition i form av att springa intervallen på löpbandet (40/20). Riktigt jobbigt, men jäklar va duktiga vi kände oss efter att ha pressat oss igenom det. Det var riktigt roligt sätt att träna kondition så vi kommer köra fler såna pass framöver.
Övrigt idag har jag gått i skolan mellan 10.25-16.00. Valde att inte köra någon träning nu på eftermiddagen utan istället åka hem och ta det lugnt, plugga och lite så.

Nu ska jag bege mig ut till köket och laga lite mat och äta det tillsammans med Emma och förkväll på TV. Det är lite av en rutin som vi har, att äta å kolla på Förkväll.

Kvällens att göra lista:
*Laga och äta mat
*Göra klart och skicka in en svenska uppgift
*Skriva träningsdagbok
*Skicka ut påminnelse om festen
*Läsa och göra uppgifter till ett kapitell i körkortsboken
*Kolla på Made in Sweden

Mycket att göra så det är lika bra att sätta igång på en gång!
Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0