Usch va mycket snö...

Nu på morgonen har det kommit ytterligare lite snö... Jag tycker verkligen att det får räcka nu. Tänk när allt smälten, va mycket vatten det kommer att bli. Nu vill jag bara bort från all snö och åka till Spanien istället och träna en massa golf. Fast innan det längtar jag givetvis till min födelsedag, bara 10 dagar kvar!

Idag ska jag plugga en massa innan jag ska iväg på en lite intervju på ett jobb som jag söker till att ha på helger och till sommaren. Därefter ska jag ta bussen till Uppsala och träffa pappa, Johanna, Yvonne, Rasmus och Lucas. Vi ska gå på bio och äta ute.

Igår var jag och Johanna på stan och jag shoppade lite kläder som jag behöver till Spanien. Gjorde ett riktigt fynd på ett par byxor som kostade 20kr! (299:- ordinarie). Kunde inte hitta något fel på dem, tänkt eftersom de var så billiga, men skulle jag hitta något senare gör det itne så mycket eftersom de var så billiga. Sen köpte jag även två linnen, två tröjor och hårsnoddar.

Nu ska jag dra igång med pluggandet. Ha en bra dag i vårt vinterland.


Bild på mig och Emma på röda mattan från festen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0