Nästan insnöad...

Det är verkligen helt galet hur mycket snö det har kommit nu. Jag har aldigt sett så mycket snö och det måste vara rekord.

Min dag har bestått av jag under förmiddagen umgicks med Madde innan och sen lämnade Sverige för att åka till Spanien. Jag har även pluggat en hel del, umgåtts med farmor och farfar som var här och hjälpte oss att skotta all snö som kommit. Sen var jag, Johanna och pappa ner en vända på stan och köpte vinterkängor till Johanna. Därefter åkte vi vidare å handlade lite. Nu ikväll har vi bara varit hemma och ätit pappas jättegoda korvstroganoff. Jag har också under kvällen pluggat lite mer och kollat på OS. Nu blir det Wallander fram till att damernas skidskytte börjar igen. Jag gillar verkligen att sitta framför TV:n och kolla på en massa sport.

Imorgon ska jag hinna med en hel del har jag tänkt... På morgonen/förmiddagen ska jag träna och plugga. Efter lunch ska jag och Johanna gå ner på stan och jag ska inhandla lite saker som jag behöver till Spanien. Efter det vandrar vi vidare ner till farmor och farfar och är där och myser med dem. På kvällen blir det mat hos dem.

Min sportlovsvecka kommer att bestå av en massa plugg och annat som måste fixas.

Nu när jag sitter här i vardagsrummet och tittar i igenom fönstret och vara ser en massa snö inser jag verkligen hur mycket jag längtar efter att få åka till Spanien. Det ska bli´riktigt roligt och jag är väldigt taggad till att träna bra och mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0