Tillbaka i Uppsala!

Nu är jag tillbaka i Uppsala efter jullovet och det känns väldigt bra att vara tillbaka! Farmor och farfar var snälla och skjussade upp mig till Uppsala med all packning som jag hade. Nu har jag hållt på och packat upp allt är blev precis klar. Nu ska jag snart sätta mig och plugga lite innan jag ska äta. Resten av kvällen kommer bestå av plugg och självklart umgås med alla nu när vi är tillbaka!

Imorgon har jag slutprov i träningslära/kost som är inom golfen. Provet har jag på morgon och sen har jag tänkt att åka till SATS och träna lite. Resten av morgondagen kommer bestå av lite plugg igen eftersom vi har vårt nästa prov på torsdag i biologi. Jag ska även börja på att plugga till slutprovet i fysik som vi har nästa vecka. Det är verkligen ingen mjukstart som vi har på den termin, menmen det är bara gilla läget.
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0