Torsdag

Nu sitter jag i skolan och vi har tre timmars håla. Under den här tiden ska vi nu passa på att plugga till biologiprovet som vi har imorgon. Det är jag, Erik och Lucas som sitter i biblioteket. Jag går i skolan fram till fyra idag, sen blir det hem och träna lite. Resten av kvällen kommer bestå av en massa biologiplugg antar jag, eftersom att det är ganska mycket att lära sig. Biologi är inte direkt mitt favoritämne och jag tycker det är ganska svårt eftersom det är så mycket svåra ord och boken som vi har är svårt att förstå.

Det har varit lite svårt att vända tillbaka dygnet nu när vi börjat skolan efter lovet. Det är iaf väldigt jobbigt att gå upp på morgonen och jag skulle gärna ligga kvar. Men jag antar att jag snart är inne i vardagsrutinerna igen.

Imorgon bitti ska vi golfare köra ishockey som uthållighetsträning. Det passar killarna väldigt bra och de är verkligen överlyckliga över att få spela det. Jag däremot tycker att det ska bli sådär roligt, men jag ska gå in med en bra inställning så blir det säkert bra!

Nu ska jag sätta igång och plugga.

Ha en bra dag i kylan!
Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0