100710

Nu har jag precis kommit hem efter att ha jobbat i receptionen på golfbanan mellan 6-15. Det är riktigt roligt att jobba där då jag hela tiden får chansen att prata och hjälpa alla trevliga människor. Idag är det en stor tävling upp på Enköping, Bilforum trippel med 150 deltagare. Så det var en start kl. 7 i morse och en kl. 13. Då folk skull anmäla sig och allt hade jag väldigt mycket att göra och det var intensiva timmar vilket var roligt! Sen har det vart timmar på dagen som det varit betydligt lugnare då jag istället sysselsatte mig med att städa i receptionen samt tvätta en massa handukar till omklädningsrummen.

Nu är jag hemma en stund för att hämta golfklubborna, sen blir det lite träning i form av puttning, chippning och slag. Efter träningen bär det av hem igen för en dusch och sen återigen upp till golfen. Ikväll är det nämligen grillfest som avslutning på golfveckan. Det ska lite roligt, trevlig och gott med lite grillat. Hoppas på att vädret håller sig så här och att det inte blir åska och regn som de hotat med under dagen.

Ha en bra dag och njut av det underbara vädret som vi har!

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack!! <33

2010-07-12 @ 21:04:12
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0