Det är det här som jag älskar!

Min dag har varit underbar och jag vill att mitt liv ska vara så här jämnt. Tränar, spela in och sen träna lite till och förbereda sig bra på alla sätt inför tävlingar och sen få spela grymmor banor som denna, Vasatorp TC!

Lite om mina känslor och tankar inför första rundan imorgon:

Känner mig på ett sätt lite kluven. Det finns en liten osäkerhet inom mig och det tror jag beror på att jag väldigt gärna vill lyckas på den här tävling och är ”rädd” för att spela dåligt. Men en annan känslan som jag jobbar på att bygga upp ännu starkare hela tiden är att jag vet att jag kan spela bra och jag vill kunna gå ut och följa mina processmål, ha roligt och sen kunna känna mig nöjd med det. Det är det som jag ska lägga allt fokus på imorgon. Bort med rädslor och tveksamheter precis som mitt processmål lyder och sen bara tro på mig själv och ha rolligt så kommer resten av sig själv. Jag lägger just nu fokus på att göra allt så bra som jag bara kan av allt som jag själv kan påverka, så som mat, sömn, uppvärmning, förberedelser, kontakt med vänner, familj och tränare osv. Jag är taggad och tycker det ska bli riktigt roligt att spela. Har nu under inspelsdagen haft en underbar känsla i kroppen av att det är det här som jag älskar och vill göra jämnt. Att få vara uppe och spela elit känns så bra och rätt på alla sätt och jag ska verkligen njuta av det här!!

Imorgon peggar jag upp och slår ut 9.10 och ser framemot det massor för det ska bli så himla roligt att spela!
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0