På en dag händer väldigt mycket...!

igår var jag i Uppsala hela dagen och tränade. Började med att gå in banan inför Segmenta som jag ska spela där på onsdag. Därefter blev det lunch och sen uppvärmning. Jag träffade därefter Peter i 1 timme och pratade lite om mina tidigare tävling, men även kommande. Efter det gick vi ner till studion och tränade lite teknik så nu kan jag äntligen slog riktigt bra drivar igen. Det var ett tag sen sista nu (har slagit väldigt dåliga utskag på sista tiden), men det är skönt att det inte var något större fel utan jag skulle stänga min axlar som varit lite öppna och samtidigt dra in höger armbåge mer mot kroppen. Under timmen hann vi även med och träna wedgar samt spela 2 hål på lilla banan. Det var en riktigt bra träningsstund som jag fick ut mycket av och det känns väldigt bra för nu behöver jag inte fundera så mycket mer utan bara köra och träna på riktigt bra!
Efter träningen med Peter stannade jag kvar några timmar och tränade på Uppsala. Körde 50-bollen (puttest) och 8-bollen (närspelstest) Riktigt bra och effektiv träning blev det och jag var riktigt nöjd med min dag. Det är alltid lika kul att åka till Uppsala GK och vara där för att man jämnt träffar en massa trevlig folk och det är även lätt att hitta träningssällskap och man önskar det!

Igår kväll var jag ner en sväng på gatufestivalen tillsammans med Linda. Då hon gick hem träffade jag på min kusin Isabelle och var kvar med henne ett tag. Det var en riktigt trevlig kväll och den avslutades med att vara lite chafför.

Nu ska jag göra min iordning och åka iväg och handla lite jordgubbar för att åka upp till mammas jobb och överraska henne lite under henne lunch. Därefter blir det träning i hettan.


Ha en bra dag och njut av det underbara vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0