Äntligen!!!!!

Jaaaaaa, nu har vi äntligen fått värme i lägenheten, iaf i sovrummet så nu kommer man kunna sov bättre och slippa frysa konstant. Elementet i det stora rummet är fortfarander kallt men vi hoppas på att det fungerar du vi vaknar imorgon.

Nu ikväll följde jag och Emma med Robin till affären och handlade 164 liter vatten, 11 påsar äpplen, 11 påsar bananer och ett lipsyl till Emil. Vi har nu iaf fått se lite civilisation i staden Vinaros. Affären vi var och handlade i liknade en Lidel butik.

Idag har vi haft riktigt bra väder och jag kunde för första gången ta av mig till piké tröja då vi var ute på banan och spelade. På samma hål som detta skedde gjorde jag även årets första birdie! Nu hoppas vi på fler dagar med riktigt bra väder så att det blir fler birdies.

I övrigt har dagen bestått av 18 hål spel och ytterligare 4 timmars träning. Fötterna värker som aldrig förr och det är underbart att ligga i sängen just nu och vila dem. Det tar verkligen fötterna att gå och träna hela dagarna, men det är helt klart värt det!

Imorgonbitti väntar morgonfys vid kl.7 som vanligt, sen blir det golfträning, lunch, träning, spelövning 9 hål på banan, hård fys, middag, kvällsmöte och sen sängen. Ja, dagarna här nere är fullproppade med träning och vi är väldigt effektiva genom att ta vara på alla de ljusa timmarna.

Nu ska jag skriva träningsdagbok och sen sova! Sovgott!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha, bonnbrännan börjar nu!!

Skönt att Ni har fått värme både i lägenheten och ute.

Birdie är bara början tänk va det kommer att ge resten av säsongen.



Kramisa mamma

2010-03-13 @ 07:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0