Dagens händelse!

Idag böjd killarna i 1:an oss på mycket skratt och något som man aldrig kommer att glömma. På morgonen då de skulle ut och spel kom de upp på tee, tog av sig byxor för att enbart ha på sig en kjol som några av tjejerna lånat ut. Det var så galet roligt att se och många av oss skrattade så att vi höll på att vika oss dubbla. TACK så mycket Axel, Gustav, Johan och Anton för att ni bjöd på er själva idag!

Nu bjuder jag med mig av denna händelse genom en bild på killarna! Visst är det snygga?

Kommentarer
Postat av: johanna

Så härligt att ni får skratta så mycket! Ett gott skratt förlänger livet heter det ju.

Farfar och jag gläds åt att du inte behöver frysa.Vad ni måtte bli vältränade så intensivt som det verkar vara! Stackars fötter! Hoppas ni har bra plåster med er!

God natt och sov gott trots hård säng!

Massor av kramar från farfar och farmor

2010-03-18 @ 22:54:07
Postat av: johanna

2010-03-18 @ 22:59:28
Postat av: johanna

Vet ej vad jag gör för fel för mina kommentarer verkar inte ha nått dig.Farfar och jag gläds i alla fall åt att du har roligt!

Kramar från oss båda! Farmor

2010-03-18 @ 23:03:35
Postat av: mamma

Ett gott skratt förlänger livet

Tänk va Ni kommer att leva länge

Se till att ni håller ihop för evigt i någon form för den här vänskapen som ni har skapat växer inte på träd.



Kram och skratt

mamma

2010-03-20 @ 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0