Hatar snö!

Usch va less jag är på snö just nu. Det har snöat i Uppsala hela dagen idag och det är galet svårt att ta sig fram på cykeln. Det blir extra svårt du mina växlar har gått sönder och jag bara har sjuan...

Nu är jag iaf hemma efter att ha varit en vända på stan och shoppat lite nödvändigheter till Spanien. Nu har nedräkningen verkligen börjat och det är bara en vecka kvar till vi åker till Spanien idag! Längtar massor och jag tror att det kommer bli minst lika bra som förra året!

Nu ska jag sätta mig och plugga fram till jag ska äta. Det gäller verkligen att ligga i med allt plugg nu så att man får undan så mycket som möjligt inför Spanien. Därför är det lika bra att sätta igång på en gång!

Ha en bra dag!


Närbild på en mycket glad Josefin på 18 års festen!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Coola bilder.. Och snygg blogg..

2010-03-06 @ 19:48:10
URL: http://josefinviktorija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0