Överraskning!

Hej!

Idag kommer en lite överraskning från Spanien. Det är nämligen EMMA som sitter och bloggar.
Just nu sitter jag och Josefin inlindade i filtar med våra datorer och skriver med dem där hemma. Vi har precis ätit upp vår middag som idag bestod av rester (kyckling, ris/korvstroganoff, ris), göör gött!
Dagen idag har bestått av mycket träning och 9 håls spel. Började dagen kl.7 med fys och sedan har det rullat på tills klockan blev 19.00. Jag och Josefin började vår golfträning med att träna distanswedgar som inte var helt enkelt i denna vind som varit idag.
Dagen fortsatte med mer träning, bland annat stationsträning som bestod av chip, wedge, putt och range. För min del gick det inte särskilt bra, men samtidigt begär jag inte så mycket såhär tidigt på säsongen man är ju lite ringrostig efter den långa vintern.
Efter stationsträningen var det banan som gällde för min del. Vi skulle spela 9 hål och vi fick olika ”uppdrag” som vi skulle utföra. Mitt uppdrag bestod av att jag skulle vara kaxig, sur, gring, kortfattad och tvär mot mina medspelare. Helt motsatsen mot vad jag är i vanliga fall, så det var ett tufft uppdrag för min del. Det började med att jag fick ett skratt anfall på första tee och kunde inte sluta. Men jag tog mig i kragen och gick in i min roll som den griniga Emma och jag lyckades med mitt uppdrag.

Ha det gött allihopa!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Mamma Lotta

men Emma, du är lika duktig som jossan att skriva.

2010-03-11 @ 04:54:49
Postat av: Mamma Anne-Mari (Josefin)

Va Ni ställer till det, vad skriver jag som avsändare hmm



Kul med annat inlägg från Spanien. Emma du kan ju också skriva en härligt målande beskrivning av det underbara livet Ni har där nere i Spanien. Du kan ju alltid träna på Josefin att vara grinig och sur.



Kram på er båda

Mamma Anne-Mari (Josefin)

2010-03-11 @ 08:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0