SERGIO GARCIA

Nu Internet krånglar och väljer ibland att inte fungerar så därför har jag inte kunnat skriva på bloggen. Idag hände en riktigt häftig sak här i Panoramica. Då vi var på lilla banan och gjorde inspelstestet kom det fram en man till oss och sa att hål 2 är avstängt. Vi fattade först inte varför men ganska snart nåddes vi av informationen. Det var nämligen så att SERGIO GARCIA var här för att träna. För er som inte vet vem han är så spelar han på PGA touren och är just nu rankad 17 i världen. Vi stod där och kollade på honom då han tränade medans vi väntade på att få slå ut på nästa hål. Då vinkade plötsligt hans tränar fram oss och vi fick komma dit och hälsa på honom och ta kort med honom. Det var roligt, men fram för allt var det en inspirationskälla till träning. Han var här under hela dagen och vi fick på nära håll följa honom då han puttade.

Jag är riktigt nöjd med min dag och har tränat superbra idag. Jag har fortsatt kämpa på med min puttning som inte riktigt vill fungera, men jag hoppas på att det snart släpper och jag kan rulla i några puttar.

Imorgon blir det 18 hål spel på morgonen och sen träning resten av dagen. Det blir även fys på kvällen. Imorgon är vår sista träningsdag för på torsdag har vi tävlingsdag 3 av 3. Det är med blandade känslor som vi kommer att åka hem på fredag. Det ska vi väldigt skönt att få komma hem och vila, men samtidigt skulle jag väldigt gärna stanna kvar här längre och träna ännu mer!


Garcias bag


Tillsammans med hans tränare står de och tränar 2 metersputtar


Gruppbild med Garcia - från vänster: Gustav, Henke, Garcia, Micke, jag och Ebba

Kommentarer
Postat av: johanna

Kul för er med denna upplevelse och att ni fick det härliga gruppfotot!

Välkommen hem, vår älskade Josefin!

Kramar från farmor och farfar

2010-03-30 @ 22:08:29
Postat av: mamma

Vaoo

inspireras av detta tillfälle å bli bäst du också.



Kramisar mamma

2010-03-31 @ 08:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0