SPANIEN!

Yes, nu är tiden äntligen kommen och inatt drar vi till Spanien på träningsläger i en månad. Det ska bli så himla roligt och jag vet att det kommer bli en massa grym träning! Känner mig grymt taggad inför all träning och man hör på alla andra att de också är det.

Under dagen har mamma varuit här i Uppsala så vi började med att städa och damma allt i rummet så att det ska vara rent och fint till då jag kommer hem igen vilket känns skönt. Resten av dagen har bestått av en massa packning. Har gått upp och ner på vågen ett antal gånger nu och fler lär det bli för att väga all packning. Tror att jag klarar av att hålla mig innanför gränserna och slipper övervikt. Nu har jag bara handbagaget kvar att packa, sen är jag klar. Då blir det mat, dusch och sen avslutar jag kvällen med att kolla på Wallander, mastermind med Emma. Sen blir det till att ställa klockan på 2.45 för att äta lite "frukost" eller va man ska kalla det för mitt i natten. Därefter bär det av med 45 kg packning som ska bäras till Statoil!

Under det kommande äventyret som väntar ska jag försöka uppdatera här på bloggen med jämna mellanrum för att hålla er lite uppdaterade. Faktum är att det väntar en överraskning för er som läser, men det avslöjar jag inte först då vi är nere på plats i Spanien.

Jag måste också TACKA alla så himla mycket för all uppvaktning på och i och med min födelsedag. Det har varit bland de bästa dagarna i mitt liv och jag är jättetacksam! Kramar till er alla!

Nej, nu ska jag ta och dra ett sista ryck så att jag blir klar. Ha det bra här hemma i Sverige så hörs vi!

Adios!


Nu är det inte långt kvar till man får pegga upp en drive slå den spikrakt mitt i fairway!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får ha det så jättejättebra!!! :D <3

2010-03-07 @ 20:32:26
URL: http://lindahelena.wordpress.com
Postat av: mamma

Ja du, vilket underbart liv. 18 år, körkort och nu Spanien med mycket bra golf och slippa all denna snö. Njut av allt detta och ha det så himla roligt med dina kompisar.



Kramisar mamma

2010-03-08 @ 09:39:06
Postat av: Anonym

du får ha det så jättebra där ner i spanien och det här året får du inte ha massa otur men det tror jag inte att du kommer att ha puss från din lille syrra johanna p.s du får skriva mycket på din blogg nu i spanien så får vi se hur det är där nere:) puss puss.

2010-03-08 @ 17:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0