Tvätt

Emma, jag och Ellinor väljer att ha en lugn förmiddag idag innan vi ska ut och spela 18 hål i eftermiddag. Vi har precis varit och stoppat in vår första tvätt i tvättmaskinen, så när den är klar blir det in med nästa. Morgon har bestått av lugn fys och en riktigt lång frukost för min, Emmas, Ellinors och Louise del. Vi satt nästan 1,5 h och under den tiden hann det bli mycket skratt!

Nu när vi tar det lite lugnt från träningen passar vi på att få lite plugg gjort. Jag ska sätta mig och göra klart min svenska och skicka in den, sen blir det laga lunch och sen ut i det fina vädret och träna/spela golf. Idag skiner solen och det är klarblå himmel. Vi har 12 grader varmt och knappt någon blåst, så dert blir nog piké på banan så att armarna får lite färg kanske.

Ja det här var en liten kort uppdatering, men jag återkommer inom kort! Nu blir det plugg. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

En viktigt del i vardagen är skrattet och njutningen av vänskapen som ni har skapat tillsammans, så njut att detta tjejer.



Kram mamma



Obs! Jag blev riktigt rörd av gamla minnena från golfande stunder som vi har gemensamt. Caddien njuter av minnena. P.s!

2010-03-14 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0