Matchspel i lag


Emma och jag härligt glada inför dagens Ryder Cup spel




En puss på min hybrid så att den ska gå bra idag.

På morgonen idag hade vi 18 hål spel på banan. Istället för att bara spela själv gjorde tränarna det lite roligare genom att sätta ihop Ryder Cup och vi var två lag som mötte varandra. Jag och Emma fick spela tillsammans vilket vi tyckte var riktigt roligt och vi var grymt taggade. I första matchen över nio hål mötte i Patric och Åman i en bästboll. Vi tog ledningen på första hålet och behöll den fram till hål 6. Där tappade Emma och jag vilket tyvärr gjorde att vi förlorade matchen på nioende hålet. De sista nio hålen var den fousame matcher som gällde och då spelade jag och Emma mot Anna och Anton. Vi kämpade på riktigt bra och matchen slutade delat. Totalt sätt så förlorde vi (lag 1), men vi hade iaf väldigt roligt. Det var väldigt bra energi ute på banan då alla gick runt och peppade varandra och gjorde high five vid bra slag.

Jag vill verkligen tacka Emma! Vi var ett grymt par och jag tror att det var vi som hade allra roligast ute på banan och vi ASSA de bra vi gjorde på ett bra och oförglömligt sätt!

Idag har vi för övrigt haft runt 20 grader här nere och det har varit riktigt härligt sommarväder och alla vi har fått mycket färg både på armarna och i ansiktet. Det ska fortsätta att vara varmt och skönt i ytterligare tre dagar framöver så nu är det bara att njuta innan man om en veckan återvänder hem till Sverige där det säkert kommer att snöa.

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni är grymma tillsammans både privat som på golfbanan, va rädda om varandra och låt vänskapen bli för evigt.

Snälla snälla ta med värmen och solen hem till oss, snön försvinner faktiskt mer och mer.

Längtar efter dig.

Bettan längtar också.



Kramisar mamma

2010-03-28 @ 12:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0