Tre dagarna kvar...

Ledsen att uppdateringarna här på bloggen i sker varje dag, men det beror på att jag ibland inte har skivlust eller för att jag är så trött. Men här kommen en liten uppdatering från underbara Spanien. Vi har haft riktigt bra väder de senaste fem dagarna med sol och termometerna har legat på 20 grader. Riktigt härligt och många av oss börjar få lite färg på både armar och ben och i ansiktet.

Nu är det slutspurt med bara tre dagars träning kvar. Kroppen skriker efter vila, men nu bitar vi alla ihop och kämpar ända in i mål. På dagarna känner jag mig ändå ganska pigg med energi i kroppen. På morgonen då vi ska kliva upp blir det allt jobbigare och på kvällena sitter jag och Emma i vår soffa helt utslagna. Våra kvällen består av matlagning och sen sitter vi i soffan med våra datorer och kollar. Vi får också in en hel del skratt. När vi väl lägger huvudet på kudden så dröjer det inte många sekunder innan man sover.

Den här dagen började med morgonfys som vanligt. Nu får vi köra det i totalt mörken till en början men när vi är klara så har solen gått upp och det börjar bli ljusare. Därefter blev det frukost innan halva gänget gick ut och spelade 18 hål, däribland jag. Jag följde mina processmål riktigt bra så jag känner mig väldigt nöjd med dagens runda.
Nu har jag precis ätit lunch. Fick äta själv idag eftersom Emma har spel nu på eftermiddagen. Jag ska om några minuter bege mig ut och träna innan det ikväll blir hårdfys med Ronnie. Nu ska jag träna wedgar så att jag nöter in lite längder. Därefter blir det chippning med olika lägen och sista längre puttar.
Dagens citat jag har i huvudet: "Första skapar vi vanorna, sen skapar vanorna oss!"


Här ska Emma och jag bada på torsdag!




Kommentarer
Postat av: mamma

Jag räknar också ner dagarna tills jag får träffa dig igen, min underbara tuffa tjej. Du är grym jag beundrar din härliga inställning till träningen, det kommer du att gå långt med - din grymhet.



Kramisar mamma

2010-03-29 @ 21:24:17
Postat av: johanna

2010-03-30 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0