Short game masters!

Hej på er!

Nu var det verkligen ett tag sen sist, men nu kommer i alla fall en kort liten uppdatering nere från Skåne där jag är just nu. Jag är  just nu i Klippan där vi bor och ska imorgon spela Short game masters som går på Örestad. Det är en 36 håls tävling med bara korthål, med ett längst hål som bara är 124 meter. Det ska bli roligt att spela denna annorlunda tävling och det är ju samtidigt väldigt bra träning att få nöta wedgar, närspel och puttning i skarpt läge.

Min puttning som varit det som inte fungerat helt bra nu i början av säsongen känns riktigt bra nu och det gäller att fortsätta tro på det. Jag är galet taggad på att gå ut och spela riktigt bra imorgon!

Idag har jag varit på banan ett par timmar och tränat puttning samt spelat in banan. Den är i väldigt bra skick med hård och fina greener för att vara en korthålsbana. Jag spelade in med Ellinor, Patric och Emelie. Banan tar bara 2 timmar att spela, fast imorgon får vi nog räkna med lite längre tid då det troligtvis kommer bli kö och mycket vänta.

Nu ska jag gå och äta, det blir grillat ikväll MUMS!!!! Jag måste också hinna med och plugga lite matte inför nationella proven som vi har på tisdag, tråkigt men det måste göras.

Ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0