2 november

På förmiddagen var jag, min lillasyster och Madde iväg  ner till gymmet. På schemat för min del stod överkropp. Passet gick bra men det kunder ha blivit lite effektivare känner jag. Lite av tiden mellan övningar och så gick till att hjälpa Johanna lite med vad som är bra att tänka på. Men det gör jag så gärna för jag tycker det är roligt att hon vill kommer igång med träning på gym.

Då vi kom hem lagade jag ihop spagetti och bacon med franska örter creme fraiche och majs till. Ett säkert val som alltid blir väldigt gott och det blev det även den här gången. Nu ska jag sitta och plugga effektivt i ett par timmar har jag tänkt. Ikväll ska jag hem till Bea och umgås med tjejerna. Vi ska köpa med oss mat och äta tillsammans så det blir troligtvis en mysig kväll med massa prat.

Nu ska jag dyka in i plugget!


Vänner för livet!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken go bild på goa vänner

Ni är underbara



kramisar mamma

2010-11-04 @ 12:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0